sábado, 4 de agosto de 2012

Festa pemento Arnoia 2012

Festa do pemento en Arnoia 2012 Ourense 


A Festa do Pemento orixínase ao aunar a festividade do Patrón da parroquia de San Salvador e un acontecemento gastronómico que se desenvolve en torno ao pemento de Arnoia e o seu cultivo. As festas populares teñen gozado de sempre de excelente acollida en Galicia, e máis se se lles une, un bo aliciente culinario. Eso pensaron os concelleiros da primeira corporación democrática, capitaneados polo Alcalde, e puxeron máns á obra para celebrar a 1ª Festa do Pemento, os días 1, 2 e 3 de agosto de 1980.

Acompaña o éxito aquela empresa, tendo sona a nivel nacional e sendo declarada Festa de Interese Turístico Galego.

Consta a celebración de actos relixiosos, degustación de pementos de Arnoia regados cos bos ribeiros, verbenas populares, así como actos oficiais e protocolarios, xunto con acontementos culturais e deportivos. Transcorren os actos festeiros nunha carballeira, A Queixeira, acondicionada a tal efecto e dotada de mesas, bares, stands de exposición de productos e todo tipo de servizos, así como unha extensa zona de aparcamento


Sábado 4, a las 12.00 horas degustación de pimientos con la compañía de la charanga Air Jalisia. A las 14.45 horas habrá degustación gratuita de pimientos de Arnoia. A partir de las 16.30 horas, los más pequeños podrán disfrutar de actividades como: karaoke, fiesta de la espuma,... A las 20.00 horas degustación de pimientos y como punto final a esta jornada, la velada estará amenizada por la orquesta Venezia y el grupo folk Habelas Hailas. 

Domingo 5, a partir de las 12.00 horas misa y ofrenda de los frutos de la tierra en el campo de la fiesta. A continuación, actuación de la banda de gaitas y danzas. A partir de las 13.30 y de las 20.30 horas, degustación de los pimientos. A las 22.30 horas concierto de música folk gallega con el grupo A Roda, y a las 00.00 horas actuación del grupo de danza-tribal-oriental Meigas Tribal.

1 comentario:

José F. dijo...

Hola: he degustado por 1ª vez los pimientos en dicha fiesta, y debo decir dos cosas: que había alguna persona detrás del mostrador fumando, lo cual está mal y además, prohibido por la normativa, y una cosa curiosa: estaban mejores los pimientos "normales", que los rellenos (calentitos, no como los últimos), aun siendo más baratos.